پشتیبانی آنلاین پارسا اس ام اس

 

بانک صنعت و معدن

بیمه سامان

بیمه ایران

بیمه آسیا

 

مزایا و کاربردهای سامانه ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی

       

 

تعدای از کاربرد های پیام کوتاه در فروشگاه :

در بازار امروز موفقیت در فروش بستگی به جلب اعتماد و کسب رضایت مشتری دارد.
مطالعات نشان می‌دهد هزینه جذب مشتری جدید ۳ تا ۳۰ برابر حفظ مشتریان قبلی است، بنابراین برای بالا بردن فروش بایست طوری رفتار کرد که با تثبیت لبخند رضایت بر چهره مشتری خریدهای بعدی وی نیز تضمین شود. در اغلب سمینارها و کارگاه‌های آموزشی و مقالات بر مشتری مداری تأکید می‌ شود اما راهکار مشخص و مدونی برای اجرای آن ارائه نمی‌گردد.
پیام کوتاه تأثیرگذارترین ابزار برای بالا بردن میزان فروش از طریق حفظ مشتریان قبلی است.

 


کاربرد های سامانه پیام کوتاه برای آژانس های مسافرتی :

- اطلاع رسانی جهت تور های جدید به مشتریان
- اطلاع رسانی در مورد تغییر ساعات بلیط و تور ها
- ارسال پیام کوتاه خوش آمد گویی بعد از عضویت مشتری در آژانس مسافرتی
- ارسال پیام کوتاه تایید بلیط و ...
- ارسال پیام کوتاه بعد از اینکه مشتری به مقصد خود رسیده است
- ارسال پیام کوتاه به عنوام آرزومندی سفر خوش برای مشتریان
- اطلاع رسانی و راهنمایی مراجعه کنندگان توسط سیستم خودکار
- اطلاع رسانی پرواز های خاص و چارتر توسط سیستم خودکار پیام کوتاه
- ایجاد روابط عمومی و ارتباط مشتریان با آژانس مسافرتی از طریق پیام کوتاه
- و ....
تمامی نکته ها و موارد فوق جزیی از خدمات سیستم پیامک برای شما دوست عزیز می باشد

تکنیک‌های پیامکی برای جذب توریست:

۱- هنگام ثبت نام یا صدور بلیط شماره تلفن همراه مسافر را بگیرید تا همسفر پیامکی او شوید.
۲- چند ساعت قبل از حرکت با ارسال پیامی‌به مسافر، ساعت حرکت و محل حضور وی را یادآور شوید.
۳- چند دقیقه پس از حرکت برای مسافر پیامی‌ارسال کرده و برای او سفر خوشی آرزو کنید.
۱۰ ساعت دیگر در مشهد خواهید بود سفر خوشی داشته باشید.
۴- اندکی پس از رسیدن مسافر به مقصد با پیامک به او خوش آمد بگویید.
۵- در طول برنامه‌های تور و متناسب با محل‌های مختلف برنامه‌ها را به اطلاع مسافر برسانید.
بازدید از چند مکان تاریخی ساعت حرکت: ۹ صبح محل اجتماع: لابی هتل
۶- پس از مراجعت مسافر به شهر خود با ارسال پیامی‌از همراهی او در سفر سپاسگزاری کرده و میزان رضایت وی را جویا شوید.
مشتری گرامی‌ از همراهی شما سپاسگزاریم.
اگر از خدماتی که دریافت نموده اید راضی هستید عدد ۱ و اگر رضایت ندارید عدد ۲ را پاسخ دهید
۷- در بازه‌های زمانی مختلف تورهای جدید را به همراه تخفیفی که در نظر گرفته اید، به اطلاع مشتریان قبلی برسانید.
تور ۲۱ روزه چین با تخفیف ۱۰ درصدی برای مشتریان قبلی
۸- با ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت‌های مختلف به مشتریان قبلی نشان دهید با آن‌ها حس مشترکی دارید.
فرخنده باد بر همگان مقدم بهار نوروز جاودانه ترین جشن روزگار نوروز مبارک

 


کاربرد های سامانه پیام کوتاه برای مراکز دولتی :


انتشار اخبار سازمان(بازدید استاندار محترم و هیئت همراه از سازمان، فردا ساعت 9صبح. حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه موجب امتنان است.)
دریافت پیشنهادات، انتقادات و گزارش های مردمی
فراخوان مراسم و همایش های علمی فرهنگی
نظر سنجی پیامکی با جامعه آماری روشن و قابل استناد
مثال :‌نظر شما درباره نحوه پاسخگویی کارکنان سازمان چیست؟ 1- خیلی خوب 2- خوب 3- متوسط 4- ضعیف)
ارسال پیام تبریک و تهنیت مناسبت ها
ارسال پیام انگیزشی به کارکنان
اعلام میزان حقوق یا میزان پاداش درنظر گرفته شده اخر ماه برای کارمندان قبل از تحویل فیش
اعلام خدمات خاص برای کارمندان نمونه با توجه به نظر خود کارمندان
(کارت هدیه(1)-بن خرید(2)-بلیت سینما(3)-کوهستان پارک(4) و ارسال پيامكهاي فرهنگي و جذاب بصورت روزانه يا هفتگي براي پرسنل
اعلام جلسات مديران از طريق پيامك با امكان قابليت گزارشگيري در مورد رسيدن يا نرسيدن پيامك به موبايل مد نظر

 

کاربرد های سامانه پیام کوتاه برای فروشگاه،مغازه ها و اصناف کوچک :

ارسال پیامک های تبلیغاتی به منطقه مورد نظر
دریافت نام کالاهایی که شما در فروشگاه خود موجود ندارید-لطفا نام کالایی که موجود نیست رابه شماره ؟؟؟؟3000ارسال کنید
اطلاع رسانی به مشتریان در خصوص تخفیفات ویژه وحراج

 

       

 

 
                          ورود به بخش پنل کاربری
                           نسخه نمایشی سامانه
                               فرم درخواست آنلاین
                                 درگاه پرداخت آنلاین
                                              تماس با ما 

راهنمای سامانه پیامک راهنمای سامانه پیامک

  تمامی حقوق مادی و معنوی برای پارسا اس ام اس محفوظ است